.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر 203 نماینده مجلس از مردان هسته ای

ایستادگی نمایندگان مذاکره‌کننده ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران به رهبری امریکا مایه مباهات و قابل تقدیر است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مهرداد بذرپاش، عضو هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۰۳ نفر از نمایندگان را درخصوص راهپیمایی روز قدس و آخرین تحولات مذاکرات هسته‌ای قرائت کرد.

به گزارش ، متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آستانه شکرانه الهی و تشکر از حضور گسترده مسلمین و حق‌خواهان جهان به ویژه مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شریف و در لحظات حساس و پایانی مذاکرات هسته‌ای بر نکات زیر تاکید می‌نمایند:

۱- سی و شش سال پیش روح خدا روز جهانی قدس را به‌عنوان روز ضدیت با غده سرطانی و غاصب صهیونیستی و پرده‌گیری از چهره نفاق و منوجان اسلام امریکایی مشخص و اعلام کرد و تاکنون این پیام خدایی سبب تزلزل و زوال شجره خبیثه رژیم غاصب در سرزمین‌های اشغالی شده است.

امسال نیز حرکت پرشکوه ملت حق‌جوی جهان به ویژه مسلمانان و علی‌الخصوص مردم بصیر ایران اسلامی تجدید میثاقی بود با انقلاب اسلامی در ضرورت وحدت مسلمین و ضرورت آزادی قدس شریف و اعلام انزجاری بود از جنایتکاری رژیم جعلی صهیونیست و همدست او خائنین حرمین شریفین در کشتار بی‌گناهان یمن و بیان بیزاری و برائتی بود از استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و محکومیت حمایت‌های آنها از همه جنایت‌ها و وحشی‌گری‌های رخ داده در سرزمین‌های اشغالی و بر علیه ملت مظلوم یمن که به فضل الهی به زودی در محکمه عدل جهانی مسببان و حامیان آنها به جزای خیانت‌هایشان خواهند رسید.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور میلیونی مسلمین و مستضعفان جهان در روز جهانی قدس از دولت‌های اسلامی مصّرانه می‌خواهیم برای جلوگیری از ادامه جنایت‌های سران قدرت‌طلب عربستان در یمن تمام مقدورات خویش را جهت رفع شجره منحوس صهیونیست به کار گیرند.

۲- این ایام مصادف با روزهای پایانی مذاکرات هسته‌ای است که بعد از تمام فراز و نشیب‌ها، خود لحظات حساسی را پشت‌ سر می‌گذارد و فراتر از تحلیل‌ها حقیقت عناصر فعال در این مذاکرات را آشکار می‌نماید. امروز هیچ فرد آگاه و بی‌غرضی نیست که حسن نیت ایران اسلامی را در حضور صادقانه در مذاکرات اذعان نکند و در مقابل پی به اهداف شوم و بهانه‌جویی‌های مکرر مستکبران غربی به ویژه شیطان بزرگ امریکای جنایتکار نبرده باشد.

روزهای گذشته به شفافی نشان داد که سیاستمداران امریکایی بهانه‌جو و غیرقابل اعتمادند و به چیزی جز محروم کردن ملت‌ها به ویژه ملت رشید ایران از همه داشته‌های خویش راضی نبوده و فراتر از همه مقررات بین‌المللی خوی سلطه‌گری و جنایتکاری خود را در پس وعده‌های فریبکارانه در خدمت اهداف شومشان قرار می‌دهند.

ایستادگی نمایندگان مذاکره‌کننده ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران به رهبری امریکا مایه مباهات و قابل تقدیر است.

نمایندگان ملت بزرگ ایران از این عزیزان می‌خواهند تا خطوط قرمز ترسیمی نظام اسلامی و قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را میزان و ملاک خویش قرار داده و با هر نتیجه مذاکرات تحمیلی که مخالفتی با این اصول دارد، مخالفت کرده و با اختیار بالای خود و مخالفت هوشمندانه‌شان در برابر تحمیل‌گری‌های سلطه‌گران، پرده از چهره مزورانه امریکا بکشند.

به هر حال رفع تحریم‌های پولی، بانکی و تسلیحاتی در روز آغاز انجام تعهدات ایران بدون قبول راستی‌آزمایی‌ها توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که سابقه بسیار نامطلوبی در اذهان مردم ایران دارد از یک‌سو و از سوی دیگر منع مطلق بازرسی از مراکز نظامی،‌ امنیتی و بازجویی از دانشمندان و ممانعت از اعمال هرگونه محدودیت در فرایند تحقیق و توسعه و عدم قبول زمان‌بندی نامتعارف و ظالمانه امریکا ضرورت داشته و این نکات ملاک مجلس شورای اسلامی در بررسی و انجام وظیفه قانونی برابر با اصل ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی خواهد بود.

در خاتمه مجدداً یادآوری می‌نماییم که راه برون‌رفت ازمشکلات درونی و جلوگیری از جنایت‌های تحمیلی امریکایی و بهانه‌جویی‌های مکرر آنها،‌ ایجاد مصونیت داخلی با همیاری و همکاری مسئولان کشور و ملت بزرگ و شریف ایران به ویژه دولت خدمتگزار و مجلس شورای اسلامی است که امید است در سایه الطاف الهی و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سال همدلی و همزبانی رخ نماید و کشور عزیزمان را از برکاتش بهره‌مند سازد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.